ΑΡΙΣΤΕΑ ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗ
Συνοπτικό Βιογραφικό Σημείωμα
Ισαύρων 36, ΤΚ 71303 , Ηράκλειο Κρήτης, τηλ.: 6973-328218, ηλ. ταχυδρ.: amayrog@gmail.com
ΤΡΕΧΟΝΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- Υποψήφια για διδακτορική διατριβή, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης. Θέμα: «Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών και Ανάπτυξη Μεταγνωσιακών Στρατηγικών – Πρόγραμμα παρέμβασης για τη διδασκαλία πραγματολογικών κειμένων». Επιβλέπουσα Καθηγήτρια Ελένη Βασιλάκη.
- Καθηγήτρια Β-βάθμιας εκπαίδευσης, φιλόλογος, 2ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- Πτυχίο: Τμήμα Ιστορίας-Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ., 1991.
- Μεταπτυχιακές Σπουδές: Κλάδος Προϊστορικής Αρχαιολογίας του Α.Π.Θ., Επιβλέπων Καθηγητής Γεώργιος Χουρμουζιάδης, βαθμός άριστα, 1995.
- Ξένες Γλώσσες: Αγγλικά (Proficiency C2), Γερμανικά (Goethe Zertifikat B1).
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ
- 1997-σήμερα: Καθηγήτρια φιλόλογος σε διάφορες θέσεις στην ιδιωτική και την δημόσια εκπαίδευση.
- 1992-1996: Αρχαιολόγος στην ΚΓ΄ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων, στο Αρχαιολογικό Ινστιτούτο Κρήτης και στην Εφορεία Παλαιοανθρωπολογίας-Σπηλαιολογίας Ελλάδας. Βασικό αντικείμενο εργασίας η δημιουργία ενός Άτλαντα Αρχαιοτήτων της Κρήτης, με χρήση μεθόδων γεωγραφικών συστημάτων (GIS, GPS), αρχαιομαγνητικών διασκοπήσεων και αεροφωτογραφιών.
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
- (Υπό έγκριση δημοσίευσης στο περιοδικό «Ψυχολογία») Α. Μαυρογιάννη, Ε. Βασιλάκη, Ι. Σπαντιδάκης, Ε. Παπαδάκη Μιχαηλίδη, Εμμ. Γιαχνάκης. «Στάθμιση στον ελληνικό πληθυσμό της Κλίμακας Μεταγνωσιακής Ενημερότητας Στρατηγικών Ανάγνωσης MARSI 1.0.».
- Μ. Στυλιανάκη, Α. Μαυρογιάννη, Π. Μαθιουδάκης, Ε. Νεράντζη (2006). «Η αρμονία των αντιθέσεων: Γούβες-Χερσόνησος-Μάλια». Επιτροπή Τουριστικής Προβολής-Διεύθυνση Τουριστικής Ανάπτυξης, Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ηρακλείου.
- Β. Βασιλοπούλου, Σ. Κονταξή, Α. Μαυρογιάννη, Ε. Στραβοπόδη, Γ. Στρατούλη (2000). «Αρχαιολογία και σπήλαια». Σειρά «Ο κόσμος των σπηλαίων», τεύχ. 4, Εφορεία Παλαιοανθρωπολογίας-Σπηλαιολογίας, Υπουργείο Πολιτισμού, ISBN 960-214-826-8.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
- (τρέχον) Εκπαιδευτική διαδικτυακή εφαρμογή «Γεω-Ίστωρ». Πρόκειται για έναν διαδραστικό τρόπο με τον οποίο οι μαθητές μέσω διαδικτύου, πάνω στην πλατφόρμα ArcGIS, αφενός μελετούν σχολικά κείμενα αξιοποιώντας πολυμεσικό υλικό και διαδικαστικές διευκολύνσεις και αφετέρου αξιολογούνται σε γνωσιακό και μεταγνωσιακό επίπεδο.
- Α. Μαυρογιάννη, «Οδοιπορικό τέχνης: Από τη Μακεδονική Αναγέννηση στο Βυζάντιο έως και την Αναγέννηση στη Δύση» (Απρίλιος 2002). Εκπαιδευτικός ψηφιακός δίσκος (CD Rom) για την διδασκαλία της Ιστορίας Β΄ Λυκείου με ΤΠΕ.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ
- A. Mavrogianni, E. Vasilaki, I. Spantidakis, E. Papadaki-Michailidi, M. Linardakis. «Adaptation to the Greek population of the Metacognitive Awareness of Reading Strategies Inventory (MARSI) version 1.0». 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γνωσιακής Επιστήμης, Λεύκες Πάρου, 17-20 Μαΐου 2017. Αναρτημένη ανακοίνωση.
http://helleniccognitivesciencesociety.gr/documents/008-Book_of_Abstracts_19-5-2018_POSTERS.pdf
- Α. Μαυρογιάννη. «Συνάντηση Ιστορίας και Μουσικής – Διδακτική προσέγγιση με τη χρήση των ΤΠΕ στο μάθημα της Ιστορίας Β΄ Λυκείου». 1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο «Κοινωνία και σχολείο: Μια σχέση υπό διαπραγμάτευση», Χερσόνησος, 13-15 Μαΐου 2016.
- Α. Μαυρογιάννη. «Οδοιπορικό Τέχνης – Από τη Μακεδονική Αναγέννηση στην Αναγέννηση στη Δύση (Ιστορία Β΄ Λυκείου)». Ημερίδα φιλολογικών μαθημάτων «Διδάσκοντας με λογισμό και μ’ όνειρο. Δημιουργία και έμπνευση στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων στο Γυμνάσιο και το Λύκειο», Ηράκλειο Κρήτης, 10-10-2012.
ΓΝΩΣΕΙΣ-ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
- (τρέχον) Παρακολούθηση Β επιπέδου επιμόρφωσης στις ΤΠΕ.
- Google Forms, Sound-Video animation (Crazytalk, Xilisoft Video Cutter).
- Internet tools, Windows-Word-Excel-PowerPoint.
- Access 2000, Internet Front Page, Visual Basic, C++, Java.
- Πιστοποίηση ΥΠΕΠΘ, πρόγραμμα 16-104-45: «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση», 4-4-2005.
***
